I. Definicje ustawowe.
1. Podmiot publiczny.
2. Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
3. Operator wyznaczony.
4. Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
5. Publiczna usługa hybrydowa.
6. Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej, wyłączenia.
7. Adres do doręczeń elektronicznych.
II. Czego nie obejmuje ustawa o doręczeniach. Baza adresów elektronicznych.
1. Jakich rodzajów doręczeń nie obejmuje ustawa.
2. Baza adresów elektronicznych – co to jest.
3. Jakie skutki prawne wywołuje wpis do bazy.
4. Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych.
5. Jedna skrytka do doręczeń w miejsce dwóch.
6. Zarządzanie skrzynką doręczeń.
7. Czy i jak można zrezygnować z rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
8. Jakie są metody wpisu do bazy adresów elektronicznych.
9. Na jaki okres następuje wpis do bazy.
III. Usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publiczna usługa hybrydowa.
1. Jakie warunki należy spełnić.
2. Wymogi techniczne i organizacyjne.
3. Doręczenie korespondencji przy wykorzystaniu publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
4. Przekształcanie dokumentu elektronicznego w przesyłkę listową – przesłanki, wady i zalety.
5. Jakie są opłaty za przekazywanie korespondencji.
6. Odpowiedzialność operatora wyznaczonego.
7. Wyszukiwanie w bazie adresów elektronicznych.
8. Doręczenia elektroniczne, a system wykonywania czynności kancelaryjnych (EZD i tradycyjny).
Szkolenie odbędzie się w dniu 7 listopada 2023 r. w godz. 10.00-15.00.
Do zajęć używamy aplikacji ZOOM. Po otrzymaniu zgłoszenia – najpóźniej na dzień przed szkoleniem – przesyłamy dane do logowania.
Koszt udziału w szkoleniu jednej osoby wynosi 685 zł (zw). Uczestnicy otrzymają materiały autorskie oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.